Kategori-förklaringar xD

Jag har märkt att vissa nt förstår mina olika kategorier, drf sa jag förklara det nu xD (Det är nbara vissa som ha en bild till)


Varje gång jag köpt ngt som blev lyckat, så visar jag det här i bloggen ;3
Ex;
Visar det nya temat xDD
Ex;
Outfiten jag har för närvarande denna dag :3
Ex;
en shysst elr ngn som gett auto, present mm som får chansen att visas här i bloggen ((:
Ex;
Antigen en auto jag får, elr ger ;)
En look jag gjort, elr en look ngn gjort av mig :)
Ex;
Blogg;
Ngt om ngns blogg, om min blogg elr allmänt bloggar, ex:
Design;
När jag hr ny design, när det är n bild jag gjort, eller ngns blogg jag tycker har fin design, bilder ^^
Ex;
Mycket;
Svårt att förklara.... mycket, t.e.x att ngt är stressigt, roligt, underbart... olika typ ^^ mm
Uppdatering;
När jag har uppdaterat bra/dåligt på boggen, ngt annat som uppdaterat, uppdatering bara... ^^
Allmänt;
Allmänt xD
Hoppas att ni förstod<3 :)

Allas Kommentarer♥

Vad ville du?♥:

Namn♥:
Random♥

Din e-post (Endast jag kommer se den)♥

Din blogg♥:

Lämna ditt meddelande här♥::

Trackback
RSS 2.0